Tröttmössan jag

Oj, har däckat i soffan helt slut som artist! 

Har varit igång hela dagen så kanske inte så konstigt att man är trött... 
Startade dagen med uppstigning kl 07.30. Väckte damerna och Liljas kompis som sov över. Packade fotbollsgrejerna, åt frukost och drog mot Luleå kl 8.30. Jättevarmt och skönt ute🌞🌞🌞 med perfekt svalkande blåst👍🏻 Tjejerna var jätteduktiga å spela⚽️👌🏻 Elsa gjorde tre mål💕 Dom vann alla matcherna och har börjat spela så bra👍🏻 Hitta varandra på plan, vändningarna, fintarna med mera👍🏻 

Efter sammandraget åkte vi på Hööks och handlade lite till Fille och på XXL å köpa en kepa till Lilja❤️ När vi kom hem var Elsa helt slut. Åt knappt någon middag och ville bara se film. Fick bli lite orolig och försökte tanka i henne mycket vatten. Hon piggnade till ikväll som tur var❤️ 


Jag har också hunnit iväg å instruera spinning/pump vilket är ett så roligt pass💪🏻


Min träningsoutfit ikväll. Mitt nya linne från Reebok gillar jag skarpt! 

Efter träningen hämtade jag upp damerna och vi drog till stallet🐴


Imorgon funderar vi på bad om det blir fint väder och grilla på kvällen❤️

Kommentera här: