Vilken lycka💕

I torsdags överraskade vi Elsa med hennes absolut största önskan i vĂ€rlden, en egen hĂ€stđŸŽâ€ïž Vi har köpt Fille till henne. Hennes absoluta favorithĂ€st i stallet. Hon vart sĂ„ glad och kunde inte tro att det var sant! I morse var det första hon sa till mig: jag kan inte fatta att jag har en helt egen hĂ€st😍 Hon har velat dit hela dagen men har fĂ„tt vĂ€nta tills ikvĂ€ll. 

Jag har hjĂ€lpt Dawid Ă„ skotta sand Ă„ matjord. VĂ€rsta trĂ€ningspasset!đŸ’ȘđŸ» Sedan Ă„kte jag och damerna till stugan nĂ„n timme. För att sedan Ă„ka till stallet och mysa samt rida. Middagen vart rejĂ€lt försenad och intogs kl 20.50. Det vart 11:ans som fick stĂ„ för maten;-) Gott!





IgĂ„r klippte vi grĂ€set och donade pĂ„ hĂ€r hemma. Mycket att göra dom dagarna Dawid Ă€r ledig. Imorgon ska vi och bada i damernas farfars poolđŸ€—đŸ’•


Skönt nu nĂ€r Lilja Ă€r nog stor att klippa grĂ€setđŸ™ŒđŸ»

Kommentera hÀr: