Snart måndag...

Denna helg har varit sådär om jag får säga vad jag tycker🤔 Lördagen var suverän då jag å damerna startade dagen med att se på skidor för att sedan äta mysig lunch på stan❤️ 
(null)

(null)

Dawid hade jobbat natt så han hann precis vakna så var det dags att heja på Lilja som hade innebandymatch🙌🏻  Kvällen spenderades i soffan framför mello med mina❤️ Dawid jobbade tyvärr😟 

(null)

(null)

(null)

(null)

Dagen idag vill jag inte ens tala om! Har från det att jag steg upp och ätit frukost kl 10 nästintill när jag la huvudet på kudden kl 21.20 suttit och skrivit på detta examensarbete som jag snart spränger i luften! 👺💣💣💣💣💣 Måste även sitta några timmar imorgonkväll då arbetet ska skickas in på tisdag till denna idiotiska handledare som verkligen skulle behöva leva efter det hon föreläser om💣 att inte nyttja sin maktposition! Idiot...say no more🤮😤 

Imorgon jobb till kl 15.45... 

Kommentera här: