Fredag 10 maj

Ledig dag igår som vi bara njöt av. 
Elsa hade fotbollsträning kl 9 och då passade Lilja på att åka på gymmet under tiden. Jag sov till 9 (Dawid till efter 10). Gick upp och åt frukost och drack kaffe. Kände mig lite slö som inte tränat nå så övertalade mig själv och drog iväg på en kortare runda. Bara 5 km men faktiskt mycket skönt trots blåst.

(null)

Dawid fixade på i kontoret🪚🔨 och på kvällen hälsade vi på hos mamma å pappa❤️

(null)


Idag har jag jobbat till 15.30. Hämtade hem pizza till middag och har varit och kikat på älven som nu äntligen börjat å röra på sig🤗
Dawid har börjat sätta upp taket i kontoret. 
Nu är han å jobbar natt och jag å damerna ser på hockey på tv.

Imorgon har Elsa fotbollsmatch på furuvallen kl 13 så har ni lite å göra så kika förbi⚽️🤗

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera här: