Gullnos

Gullnos



I söndags förra veckan drog jag och Patte (chefen) med flyg till Sthlm och sen vidare med hyrbil mot Jönköping på textil mässa inför våren och sommaren -08.
På vägen mot J lyckades P köra på en grävling=) Det sprutade spolarvätska (5-6 hål i behållaren) och halva spoilern for åt helsike! Men vi fortsatt i alla fall=) Kom fram ca 23.45 till J och drog in på varsitt hotellrum och sov till kl 07.00 då vi mötte upp Niklas (en annan kille som äger en intersport affär) och käkade frukost innan vi begav oss mot Intersports huvudkontor.
Väl där så satt vi nästan hela dagen i möten och dylikt. På kvällen var vi ut och åt på Karlssons och sen vart det fest och en cool modevisning av våra intersport kläder! Drog vidare till ett annat ställe efter ett tag eftersom det bara var små 18åringar som kom in på stället vi var.
Kl 00.30 kastade jag in handduken. Surrade men HJ en timme och sen la jag ner min tunga skalle på kudden och somnade som i dvala=)
Upp kl 07.00 och huvudet var inte som det skulle... Usch! Möten en del av dagen och sen var det full speed för att hinna plöja igenom alla Intersport märken. Vart en ganska didig kväll. Va 22.00 var vi på rummen och det var såååå skönt att hinna se lite på tv och läsa min bok;-)
Upp kl 06.00 och äta frukost på onsdagen och under den dagen hann vi nästan inte ens andas eftersom vi var tvungen att få allt klart innan vi skulle åka hem dagen efter kl 13.00. Speedade hela dagen till alla externa leverantörer (nike, puma m.m.) och vi vart någonrunda klara kl 23.55. Åt middag på Max kl 00.15 (usch) och var i säng kl 01.00 och upp kl 06. TUNGT var det sista dagen. Trötta som få och hade en hel del kvar att hinna... Men vi hann ju också!!! Hehe kl 12.00 var vi helt klara och mycket nöjda över våra inköp;-)
4-5 h bilresa eftersom det var värsta trafikköerna i Sthlm sen vänta 2 h på planer, 1h flygresa och sen 1h med bilen och sen var jag HEMMA!!!
Underbart skönt!!! Gumman som men när vi vaknade dagen efter pussade jag henne hela morgonen så det kanske kompenserat att mamma varit borta 5 dagar=)

Igår var vi på surströmmingsfest hos Håjjen och John!
Jag åt faktiskt 2 st fiskar! Hehe, de ni=)
Satt och surrade och bara mös tillsammans.

Idag har jag och Lilja + pappi städat och myst. Ska strax åka mot Dawids mamma. Liljen ska bara få sova klart först!

Pussen

Kommentera här: