Hmm

Nu har jag bestämt mig! Jag ska vara blond innan Kalix-dagen.
Ska också och klippa mig inom det snaraste. Min frisyr har grott igen! Måste göra nåt åt det...

Idag har jag vaknat kl 7 och gått upp med Mimmi och myst. Kl 9 kom Dawid upp och i samtåg Maria och Alec.
Gubben fick sig en rejäl sovmorgon=) Det förtjänar han! Han är så duktig snutten min.
Har bara myst på hela förmiddagen. Ska och jobbat kl 14-20 ikväll och efter det tänkte jag ta mig en sväng till P och Antes lägenhet om dom nu fortfarande e kvar där då? Den som lever får väl se=)
Imorgon jobbar jag 14-21. På fredag ska vi och se piratfilmen som Håjjen skrev *skrattar*
Nån som vill hänga på? Det är jag, Dawid, Håjjen och John som ska?
P och Andreas, Bagger och Anders eller någon annan?
Hör av er i sånt fall! Kom på att vi kanske måste boka biljetter?
På lördag ska jag till Luleå på kvartalsutbildning i BodyPump. SKOJ!!! Jag, Emma, Camilla och Danne som ska.
Sen ska min syster komma och hämta upp mig där så passar vi på å shoppa lite när vi ändå e där;-)
Ska köpa en ny vagn till gumman. En fin AktaGraco vagn. *längtar*
Blir lite väl klumpigt att ta med stor vagnen överallt så nu investerar vi=)

Gumman ligger i vagnen och sover sen 1,5h tillbaka. Gubben har farit till Nyborg och få lägenheten bortbesiktad.
Skönt att bli av med den förbannade myr lägenheten! Maria och Alec gick just in på rummet och skull ta sig en tupplur. Så här sitter jag i min ensamhet och tar det allmänt lugnt och skriver ner värre intressanta saker så ni har nåt å läsa. Undra egnetligen vad det är för människor som är in och läser min värre intressanta blogg?
Har hört att det cirkulerar rykten runt stan ang vissa saker jag skriver men det bjuder jag på! ;-)
Det är bara kul att lite annat folk är in och läser *ler*

Haha nåja nu ska jag ta och byta kläder och pussa gumman som just vaknade!

/ bye
1 Hanna:

skriven

Det gick åt helvete med våra blondieplaner!
suck och fan... men jag fixade iaf klipptid åt oss båda =) Jag harblivit en nattsuddare..haha! Pussen och goen

Kommentera här: