Go kväll

Oj, inser att det är ett tag sedan jag uppdaterat😳 


Hmm ja vad har hänt sedan sist? Vi har varit till Haparanda och handlat lite nödvändigheter😉 Sen har vi fått provat ut en ny sadel till Fille🐴 Elsa älskade den och vi får hoppas att Fille också kommer göra det💕 Det är inga billiga grejer det där🙈 Men min syster har försäkrat mig om att det är en riktigt bra sadel som vi visst fått ett toppenpris på🤔😉 
Så nu är Elsa ivrig å få rida imorgon🤗🐴💕 
Men först ska hon på kalas kl 11. Jag själv hade tänkt medverka på Ankis fyspass💪🏻 Hoppas det slutar regna så vi kan köra ute men det verkar vara hopplöst🤔😞 

Ikväll har jag kört bodypump och är så lycklig att få byta bort förra veckans pass mot denna veckans som gick mycket fint🤗💪🏻 


Jag är sugen på en ny träningstopp. Jag har denna från Icaniwill som jag gillar men den är inte speciellt "stabil" vid spinning och löpning. Då måste man ha en annan. 


Jag är sugen att testa denna!



Får väl se hur det blir med den saken. 


Nu sova😴😴😴

Kommentera här: