Sista veckanđŸ™ŒđŸ»

4 dagar kvar till semesternđŸ‘‹đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ™ŒđŸ»đŸ˜ Jag lĂ€ngtar!
Vi tog oss ut till stugan pĂ„ lördag och sov dĂ€r till pĂ„ söndag. SĂ„ underbart skönt! 
(null)

(null)

(null)

NĂ€r vi kom hem Ă„kte vi Ă„ sĂ„g nĂ€r ASSI utklassade UppsalaâšœïžđŸ‘‹đŸ» Efter det hjĂ€lpte gumman mig att plantera om blommornađŸŒșđŸ’đŸ‘ŒđŸ»
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dawid Ă€r sĂ„ duktig och har snart laserat hela altan, bron och rĂ€cker. Det innebĂ€r mĂ„Ă„Ă„nnggaa timmars mĂ„lande🙈 
(null)

(null)

Idag har jag varit och sprungit 6 kmđŸ’ȘđŸ» Det var riktigt skönt Ă„ nĂ€sta gĂ„ng testar jag Ă€nnu lĂ€ngre đŸ‘ŒđŸ»
(null)
Jag har Ă€ven varit Ă„ hĂ€mtat Lilja och en kompis frĂ„n fotbollstrĂ€ningen och testat mina nya klĂ€der som jag Ă€r förĂ€lskad iđŸ˜â€ïž
(null)

(null)

(null)

Imorgon jobb 7-15đŸ‘đŸ»

Kommentera hÀr: