Helg đŸ™ŒđŸ»

Hur underbart med helg igen! Solen skiner och vi fĂ„r lite vĂ„rkĂ€nslor🌞🌞🌞

Idag har jag varit till Sunderbyn och opererat bort en typ knort jag haft i flera Ă„r pĂ„ ögonfransraden. Det gjorde för****at ont😳 Dom klippte bort den och sydde sedan igen🙈 Hoppas man ser ut som en mĂ€nniska sedan igen. För tillfĂ€llet ser jag ut sĂ„ hĂ€r. 
(null)

Svullet, blĂ„tt och blodigt😳
Blir inte Ä fara till stallet Ä se hopptÀvling imorgon som jag tÀnkt. Onödigt Ä fÄ massa partiklar i typ öppet sÄr...

Byggnationerna gĂ„r ok. Vi hĂ„ller pĂ„ Ă„ reglar om taket. 
(null)

(null)

Idag har vi tvĂ„ hantverkare hĂ€r sĂ„ förhoppningsvis fĂ„r vi igĂ„ng vattnet i toanđŸ€— och klart med tröskel och avloppet i duschenđŸ‘ŒđŸ» Ett steg nĂ€rmare fĂ€rdigt!😍

IgĂ„r kom min SNYGGA jacka❀
(null)

Kommentera hÀr: