ImponeradđŸ™ŒđŸ»

IkvĂ€ll mĂ„ste jag verkligen fĂ„ skryta pĂ„ mig sjĂ€lv lite😉 Vi har varit igĂ„ng redan frĂ„n morgon med ett Haparandabesök och sedan mot stallet och hoppning typ direkt efter det!

(null)

(null)

Middagen Ă„t vi hos mamma och pappa❀ Baki 19 nĂ„n gĂ„ng drog vi hemmĂ„t och jag hamnade i soffan😮 SĂ„Ă„Ă„Ă„ trött och typ nĂ€stan sov till en serie. Men i mitt bakhuvud hade jag Ă„ngest över mina 30 min trĂ€ning som inte Ă€nnu var genomfördađŸ™ˆđŸ„Ž TĂ€nk att jag faktiskt tog mig upp, bytte om och sprang hĂ€rligt sköna 5 kmđŸƒđŸŒâ€â™€ïžđŸ˜ SĂ„ hĂ€r i efterhand Ă€r jag mĂ€kta imponerad av mig sjĂ€lvđŸ™ŒđŸ»â€ïž

(null)

(null)

Nu börjar sĂ€ngen locka😮 Det Ă€r ju jobbigt nĂ€r damerna blivit sĂ„ stora och Ă€r superpigga pĂ„ kvĂ€llarnađŸ„Ž FĂ„r dĂ„ligt samvete över att lĂ€gga sig före dom.

Imorgon ska jag vara ute hela dagen☀☀☀

Kommentera hÀr: