Snart helg igen

Torsdag redan och bara en dag kvar till helg. Jag förstår inte att jag är såååå slut på mornarna?😴 Behöver semester tror jag, fast det är rätt lugnt på jobbet😉

Träningen går fint, än så länge😉 I söndags och måndags vart det promenad, i onsdags en löptur som var sååå tung🥴 och igår en promenad igen. Vissa dagar är det svårt att hinna få in träningen om man inte gör den på lunchen men än så länge har jag lyckats klämma in den😉 

(null)

Luleå hockey har åkt ut och nu har man plötsligt tid för lite mer om kvällarna😉

(null)

Det har bjudits på underbart väder senaste tiden men nu väntar snöstorm i helgen!🙈 

(null)

(null)

Igår lade Dawid klart taket och borrade hål för spottarna i Liljas rum. Elen har han också fixat till dom så idag skulle han stoppa upp spottarna och koppla i dom och sedan fixa tillbaka elementet på plats. 

(null)

Ikväll har Elsa fotbollsträning så vi åker bara snabbt och mockar då jag slutar kl 14.30. 

Ha en fin dag❤️

Kommentera här: