Svanstein đŸŽżâ›·

Vi har under veckan haft planer pĂ„ att Ă„ka till Svanstein pĂ„ söndag och Ă„ka slalom hela familjen. TyvĂ€rr vaknade Dawid upp lite halvförkyld och utan krafter igĂ„r sĂ„ jag Ă„ damerna beslutade att han fĂ„r vara hemma med Ella sĂ„ Ă„ker bara vi. Sagt Ă„ gjort! 
Vi sov till kl 9 och packade bilen, Ă„kte tre timmar (mina ben vĂ€rker Ă€nnu) och sedan hemĂ„t igen. En toppendag med sol och mysâ€ïžđŸŽż

(null)

(null)

(null)

(null)

Hemma har vi avnjutit en supergod middag och ska snart slĂ„ pĂ„ Robinson pĂ„ tvđŸ‘ŒđŸ»

PĂ„ tisdags ska jag, Dawid, Lilja, mormor, morfar, Maria och Alec pĂ„ handledarutbildning. Ett mĂ„ste nuförtiden dĂ„ man ska vara med nĂ€r Lilja och Alec övningskör 😅 

Jag har Ă„terupptagit trĂ€ningen litegrann igenđŸ€— Har varit pĂ„ ett spinningpass förra veckan och det var superkulđŸ€— Till veckan ska jag pĂ„ spinning pĂ„ mĂ„ndag och Bodypump pĂ„ onsdag😅 Blir skoj!

Med Ella Ă€r allt ocksĂ„ bra❀ Hon har varit sjĂ€lv nĂ„gra dagar nu dĂ„ Dawid jobbat förmiddag (6-18). Jag har varit hem och rastat henne pĂ„ lunchen och sen har damerna kommit hem runt 14-15 tiden. Hon Ă€r sĂ„ duktig❀ Har gĂ„tt jĂ€ttebra som vanligt. 

(null)

(null)

(null)

Vi har varit pĂ„ en skotertur i blĂ„sigt men Ă€ndĂ„ soligt vĂ€der förra helgen. Men vi hittade lĂ€ sĂ„ det var riktigt skönt☀

(null)

(null)

(null)

Älskar helger dĂ„ man bara kan ta det lugnt frĂ„n morgonen och ta dagen som den kommerđŸ„°

(null)

Ha en fin vecka allihopa😍

Kommentera hÀr: