September och livet

Snart har hela september passerat och hösten är här🍂🍁 Måste erkänna att hösten är ändå rätt härlig med den friska luften och dom vackra färgerna. Men som vanligt gick sommaren på tok för fort!☀️
Här kommer en liten summering av sommaren och semestern: 

Elsa och Skelly var med i Kalixcupen och det gick ju strålande👏🏻🤗❤️
Hon slutade på 3e plats i dressyren🥉
Dom var så duktiga tillsammans och att vara med och tävla dressyr var liksom bara en rolig grej å att ändå sluta som 3a🙌🏻
Dagen efter var det dags för hoppning och även där slutar dom på en härlig 3e plats👏🏻💜🥉 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi har varit till Gårdsviken med fina vänner och myst på i härligt väder☀️☀️☀️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

GIF 09 har varit med i Piteå Summergames och det var hur spännande matcher som helst ! Trist bara med liiite för gassande sol och spelare som var halvskadade och led av vätskebrist🤪 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har odlat fram så otroligt fina dahlior 😍

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 
Jag vart bjuden ut till Ankis stuga för mys och båttur till Kalix för god utemiddag med fina vänner😍

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mitt senaste äventyr var när jag, Petra, Sara och Lena i torsdags tog bilen och drog till Sthlm då Petra å Sara skulle springa halvmaran. Å huuur bra dom gjorde det!👏🏻🙌🏻💜 Jag är så imponerad av dessa brudar❤️ 
Vilken helg vi hade tillsammans❤️ Jag är så tacksam för denna resa och bästa sällskapet🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera här: