17 April 2023

I fredags började jag känna mig lite slemmig i halsen och när jag vaknade på lördagen var jag så risig🤧😷 Jag hade feber, sån fruktansvärd huvudvärk, snorig och allmänt dålig. Jag sov mig nästan igenom hela dagen😳 Igår var jag ändå lite bättre men långt ifrån bra… Jag tog mig ut ett litet tag i alla fall för att få frisk luft. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag är jag hemma från jobbet såklart men det är ju så trist att bara vara hemma… Får gå ut och lägga mig i solsoffan ett tag idag igen så man får andas lite friskt luft☀️ 

Förra veckan var jag och slingade mitt hår. Har inte gjort det sen i somras för jag tänkt spara in lite på pengarna å spara ut min egna hårfärg. Nä, det gick verkligen inte! Jag nådde bristningsgränsen och bokade å ingen är gladare än jag för det😍

(null)

Lite skillnad kanske🙈

(null)

Vi har även hunnit med å vara i Petra med familjs stuga även denna påsk🐣❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi kom hem var Ella helt slut å slocknade❤️

(null)

(null)

Man kan verkligen inte klaga på vädret denna påsk ☀️☀️☀️

Kommentera här: