29/4-2023

Jag har länge velat ha en svart skaljacka men inte riktigt hittat någon. Beställde en Haglöfs till Elsa som var jättesnygg och mjuk å skön.
Så tänkte att jag köper en likadan, men har stora problem att hitta den i strl M😳 Så idag styrde vi bilen mot Happis å gick på Haglöfs outlet. Hittade ingen svart men däremot en marinblå som jag tyckte jättemycket om😍
Dessutom till ett jättebra pris så jag slog till!

(null)

Får väl se om jag hittar någon svart också inom en snar framtid 😍

Imorgon är det valborgsmässoafton och den ska firas här hemma tillsammans med fam Nilsson/Johansson❤️ Grilla och äta gott😍
Kommer bli toppen!

Känner mig förövrigt helt slut… Min förkylning vill inte riktigt ge med sig 🤧
Går liksom i vågor… Får passa på att vila nu när jag är ledig till på tisdag.

Kommentera här: