Lördag 8/4-23

Glad påsk på er🐣
Vilket underbart väder vi ser ut att få hela påsken☀️☀️☀️ Man vill ju aldrig gå in igen😍
Jag har haft semester onsdag och torsdag så jag blir sammanlagt ledig i 6 dagar🤗 Mycket välbehövligt 😅🥱😳

Lite påsk har hittat in till oss också fast jag var så seg på att hämta in ris förra helgen 😉

(null)

(null)

(null)

(null)

I torsdags körde jag å damerna skoter till Lakkaloppet. Mormor å morfar mötte upp oss där❤️ Dawid jobbade natt. Det var riktigt kul att se på tävlingen och att vädret var 10/10 gjorde det ju inte sämre ☀️🤗

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I fredags slingade jag Elsas hår. Det är första gången hon bleker håret och jag var så nervös att det skulle se ut som f*n🙈 Men det blev verkligen jättefint😍 

Före: 
(null)

Efter: 

(null)

(null)


(null)

Det var till å med så fint så Lilja ville ha slingor så det var bara fixa hennes hår i morse😅

Före: 

(null)

Efter: 

(null)

Hon hade börjat göra lockar när efterbilden fotades men hoppas det syns i alla fall😉😍
Superfint vart det också❤️😍

(null)

(null)

På förmiddagen idag har vi hunnit vara ute och njuta☀️☀️☀️

(null)

(null)

Sen drog vi på middag till svärfar och Marie-Louise🐣 för att sedan fortsätta vara ute då vi kom hem🤗

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu ligger vi och myser å tänkte slå på en film. Imorgon bär det av till Petra med familjs stuga å äta lunch❤️


Kommentera här: