Nja

Gardinerna var inte alls så mörktäckande som vi vill ha dom så det blir tyvärr en retur🤔 Får nog nöja mig med dom jag har där sedan tidigare för dom var verkligen helt täckande, vilket vi behöver ha då Dawid ska sova efter nattjobb.

(null)

(null)

Såhär såg dom "nya" ut:

(null)

(null)

Dom gick mer ihop med sängramen och färgen i rummet med var tyvärr bara såhär täckande:

(null)

Idag har jag haft den superjobbiga allergin som jag får ibland. Den slår verkligen ut hela kroppen min! Det konstiga är att det inte är helt konstaterat vad jag är allergisk mot🤧
Men det hela startar i alla fall av dofter. Nu är det länge sedan jag haft såhär kraftigt. Har utan att överdriva snorat å nyst minst 200ggr idag! Jag blir helt slut av den å vill bara bädda ner mig i sängen då det känns lite bättre då jag ligger ner. Men idag har inte tiden funnits till det. Vi har varit till stallet å ridit, dammsugit och lagar lax och pressad potatis till middag😍 Men nu ligger jag i soffan å här kommer jag ligga kvar!

Ny vecka imorgon. Ska faktiskt, tro det eller ej, å träna imorgon 🤗 Jösses, vad slut jag kommer vara! Har nog inte tränat på ca 1år🙈 
Men ska bli skönt att komma igång igen🤗
På tisdag har Lilja innebandyträning.
På onsdag ska Elsa rida Brylle.
På torsdag har Lilja träning igen och Dawid fyller år❤️
På fredag ska vi äta gott och fira D.
På lördag har vi inga planer än så länge👍🏻 På söndag har Lilja bortamatch mot Öjebyn så får se om vi hinner med ridningen eller om vi bara hinner mocka. 

Det var denna vecka det😅 Jag skulle även behöva hinna klippa Ella, Lilja och Dawid. 
Sen måste jag skicka tillbaka gardinerna i början av veckan.
Nåja allt kommer lösa sig och veckan blir förhoppningsvis fin❤️

Idag är det tulpanens dag😍

(null)


Kommentera här: