Sovrummet

Jag har äntligen fått beställt nya mörkläggningsgardiner till sovrummet. Dom vi har där nu får vara i tv-rummet på nedervåningen istället där vi har likadana men är en kort för att kunna dra för helt. 
Så nu har jag beställt nya som är 270x300cm vilket innebär att jag kommer måsta fålla upp dom🙈 Att sy är inte problemet utan att nåla och att få allt rakt är det stora problemet 🤔
Nu måste jag liksom klippa bort ca 70 cm… Fanns inga jag ville ha i en kortare längd. 
Så dessa vart det:

(null)
I tisdags hade vi en syskonträff med många av Ellas syskon. Vi tränade lite rallylydnad, nosework och bara umgicks. Så roligt att träffa alla och verkligen lyxigt att ha alla syskon till Ella nära oss🤗😍

(null)

(null)

Julen är nu bortstädad och det känns ändå rätt skönt. På måndag är det tillbaka till vardagen igen efter en ledighet på 10 dagar❤️ Har verkligen behövas då min ork inte varit å lekat med senaste tiden.

(null)

(null)

(null)

Nu se hockey och strax ta tag i att dammsuga huset😅

Kommentera här: