Lördag 18 Mars

Har vaknat inatt av att det tokblåste ute så våra längdskidor som stod på baksidan blåste omkull med dunder å brak! 
När jag sedan gick ut på morgonpromenaden med Ella ville jag bara vända i dörren… Det har alltså kommit säkert 30 cm snö på ett dygn!!! Vi pulsade fram på promenaden kan jag lova…
När sen Dawid vaknade (har jobbat natt) så tog vi alla på oss kläder för att gå ut å skotta. Skönt att ha två snörävar när det kommer såhär mycket snö. Går så mycket fortare då.

Före: 
(null)

Efter:
(null)

Vi har också hunnit med att klippa runt Ellas trampdynor. Hade vuxit så mycket hår där så var verkligen dags. Imorgon ska vi ta tag i å klippa kroppen och huvudet också. Men det tar sin tid så man måste vara laddad för att ta tag i det😅

Jag har äntligen beställt en TanrevelPro och idag inveg jag å damerna den. Är så nöjd😍 Den kommer absolut användas frekvent här hemma🤗

(null)

Igår åkte vi mot Luleå då Lilja hade säsongens sista innebandymatch. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Tvn är på här hemma och damerna ser på Let’s dance. Jag är väl int så imponerad av programmet med finns int så mycket annat att se så jag slöser det lite.

Kanske jag skulle fortsätta läsa min bok istället🤗

(null)

Kommentera här: