Tisdag 16 Mars

Ligger i sängen och ska slå på en serie (Dawid ska slå på sin serie för jag somnar inom 5 min). Fredag imorgon och det ska bli underbart 🤗
Lilja har sin sista innebandymatch i Luleå kl 18.45 så vi åker ditåt direkt jag slutar 16.30 (Dawid jobbar). Helgen kommer bli sååå lugn förhoppningsvis. Jag ska klippa Ella och Elsa ska rida Brylle. Sen har vi inga fler planer och det känns så skönt🤗 Kanske jag fortsätter läsa i min bok som jag påbörjade ikväll.

(null)

Lilja har fyllt 17 år den 3Mars❤️🥳🎂 Vi var och åt på Pinchos och shoppade i Luleå och självklart åt vi tårta till frukost😍

(null)

(null)

(null)

Förra helgen åkte vi till ett skotercafé och åt så goda våfflor😍

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Den helgen åt vi även koreanska tacos😍 Så sjukt gott!

(null)

(null)

God natt på er😘

Kommentera här: