21 September 2023

Vilken fartfylld dag det har varit idag😅
Jag öppnade pĂ„ jobbet och Ă„kte dĂ€rmed hemmĂ„t kl 14.15. Hade tĂ€nkt springa utomhus men tyvĂ€rr öste regnet ner sĂ„ jag bestĂ€mde mig för att istĂ€llet ta bilen till Playzone och springa pĂ„ bandetđŸƒđŸŒâ€â™€ïž
Det gick fint men det Ă€r ju trist att springa pĂ„ ett löpband. Testade rejĂ€lt psyket i 7 km😳

(null)

Men nöjd med min tur i alla fallđŸ’ȘđŸ»
NĂ€r jag kom hem tog jag en dusch för att sedan stĂ€da toaletten, dammsuga hela huset och drog Ă€ven till med en skurning. 

(null)

Efter det har jag bara slappat. 16 000 steg och trött i benenđŸ˜…đŸƒđŸŒâ€â™€ïž

Ser nu pĂ„ hockey. LuleĂ„ leder med 1-0đŸ€—

(null)

Tro det eller ej men jag Ă€r anmĂ€ld till halvmaran nĂ€sta Ă„rđŸ˜łđŸƒđŸŒâ€â™€ïž FörstĂ„r inte riktigt hur det hĂ€nde men vi fĂ„r vĂ€l se hur det gĂ„r😅
Är ju inte mĂ„nga mĂ„nader sedan man hittade löparglĂ€djen sĂ„ hoppas det hĂ„ller i sig sĂ„ man orkar ta sig runt loppet.
Petra och Sara sprang det för andra Ă„ret i rad nu i början av september. Mycket trevlig helg i Sthlm med fina vĂ€nner❀

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Imorgon fredag och jag har sovmorgon😍

Kommentera hÀr: